با توجه
به افزایش کارایی های تلفن همراه در جامعه و با گذشت زمان سامانه پیامک به یکی از منسب ترین روش های تبلیغات برای افراد و مشاغل و اصناف تبدیل شده است. این برای
شما تعجب ندارد چرا که بیشتر شما در حال حاضر روزانه تعداد زیادی پیامک دریافت می
کنید و از تاثیر این راه کار بر زندگی روزمره آگاهی دارید. حال ممکن است با این
حال ممکن است برخی از شما در مورد تاثیر گذاری تبلیغات پیامکی شک و تردید داشته
باشید به همین خاطر ما در این مطلب می خواهیم نکاتی مهم از بازاریابی پیامکی را
برای شما بیان نماییم. بسیاری از این نکات حاصل تجربیات عینی کاربران حرفه ای
سامانه پیامک می باشد که به مرور زمان حاصل شده است.
200 بار میانگین مشاهده
تلفن همراه در روز است
در
هر روز و به طور میانگین هر فرد حدود 200 بار تلفن همراه خود را نگاه کرده و پیام
ها و تماس ها و دیگر اپلیکیشن های آن را بررسی می نماید. این نکته یعنی اینکه شما
می توانید اطمینان داشته باشید که کاربران به طور قطع پیامک ارسالی شما را مشاهده
خواهند کرد.
تعداد
پیامک های دریافتی هر فرد در یک هفته بسیار بالاست
از ارسال
نخستین پیامک در سال 1992 میلادی زمان زیادی می گذرد.در طی این سال ها
میانگین پیامک های ارسالی و دریافتی کاربران همواره روندی رو به رشد داشته است در
طی سال های 2012 آمارگیری انجام شده نشان می داد که هر فرد به طور میانگین حدود
200 پیامک در هفته ارسال و دریافت می نماید. بنابراین میزان تاثیر گذاری و ارتباط
گرفتن با استفاده از سیستم پیامکی به وضوح قابل مشاهده است.
سرعت
پاسخگویی به پیامک بالاست
تحقیقات
میدانی انجام شده توسط کارشناسان نشان می دهد که به طور میانگین فقط چهار دقیقه
زمان لازم است که شخص پیامک دریافتی خود را بر روی تلفن همراه باز کرده و بخواند.
جالب این که میانگین زمانی مطالعه یک ایمیل حدود 36 ساعت می باشد. در صورتی
که می خواهید ارتباط سریع و آنی را با مخاطبین خود داشته باشید می توانید از
سامانه پیامک بهره ببرید.
برندسازی
سریع
با
استفاده از سیستم پیامکی شما می توانید نام برند خود را در اسرع وقت به دیگران
معرفی نمایید. برای این کار کافی است به مخاطبین خود یک پیشنهاد جذاب دهید
تا آن ها برای بازدید از خدمات و محصولات شما ترغیب و تهییج شوند. این امر باعث
جذب مشتریان شده و در صورت ارایه کالا و خدمات مناسب می توانید گام بلندی در جهت
برند سازی برداشته باشید.
گستردگی
وسیع ابزار پیامک
با توجه
به میزان نفوذ شگفت انگیز تلفن همراه در میان اقشار مختلف مردم پرواضح است که این
ابزار ارتباطی قادر است به یک ابزار حرفه ای و مهم تبلیغات تبدیل شده و حتی نسبت
به روش های دیگر بازخوردی بسیار بیشتر داشته باشد.